خنده ... 2
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
خنده ... 2
نوشته شده در جمعه 23 خرداد 1393
بازدید : 405
نویسنده : حسین و محمدکاظم

ﺷﻤﺎﺭﺵ ﭘﺴﺮﺍ ﺗﻮ ﺑﺎﺷﮕﺎﻩ ﻫﻨﮕﺎﻡ ﻭﺯﻧﻪ ﺯﺩﻥ :
.1 ﯾﮏ
.2 ﺩﻭ
.3 ﺳﻊ
.4 ﭼﺎﻉ
.5 ﭘَﻊ
.6 ﺷﯿﻊ
.7 ﻋﻔﺖ
.8 ﻋﺸﺖ
.9 ﻋـــﻮﺡ
.10 ﻋَــــــــــﺢ

یه کشف جدید دارم براتون ....
می دونین چرا هویج نارنجیه؟؟؟؟

چون بهش میاد ...
حالا می دونی چرا خیار سبزه ؟؟؟؟

چون نارنجی بهش نمیاد
من روانی نیستم ... فقط فشار. زندگی اینجوریم کرده !!!

http://www.jalebestan.ir/wp-content/uploads/2013/10/1385553_241834969300633_1632038040_n.jpg

اونی که وقتی سرد برخورد میکنه ، دوست داشتنی میشه ، کولره نه شما عزیزم !

ﺩﻟﻢ ﺑﺮﺍ ﭘﺎﺭﯾﺲ ﺗﻨﮓ ﺷﺪﻩ

ﺧﻌـــــﻠﯽ ﻭﻗـــــﺘﻪ ﻧﺮﻓــــــــــﺘﻢ ...

ﺩﻗﯿـــــﻘﺄ ﺍﺯ ﺭﻭﺯ ﺏ ﺩﻧـــــﯿﺎ ﺍﻭﻣﺪﻧـــــﻢ

یه بار از دبیر ریاضی پرسیدم:
برای چی ریاضی میخونیم؟
گفت: برای حفظ جون آدما!!!
گفتم : چه جوری؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
گفت: خوندن ریاضی باعث میشه مُنگل هایی مثل تو نرن دانشکده پزشکی !!!!!
من :|

به یارو میگن طاقت شنیدن خبر بد داری ؟


میگه آره ، گفتن بابات مرد !


گفت: خاک تو سرت فکر کردم یارانه ها رو قطع کردن !

 

7SFuvligtn.gif





مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: